21 juli 2005

Våga vägra vara bar!

Hår igen.. Aftonbladet kvinna har återigen kommit dragandes med tipsen som får mig att överleva som kvinna, denna gången kan jag bli redo för stranden - på bara 6 dagar! Yes! Jag som ska till Azorerna om en dryg vecka (där de visserligen inte har så mycket stränder men ialla fall). Nästa fredag skulle det enligt Aftonbladets bländande plan vara dags för mig att ta till Brasiliansk vaxning under devisen "Våga vara bar" Bara 115 jävla spänn för obeskrivlig smärta! Och dessutom lyxen att se ut som en liten barnunge där nere. Vilken otur att jag är helt dränkt i uppsatsarbete och inte riktigt anser mig ha tid för att styla till mig därnere, inte för att jag har lust heller. Nä, världen får nog stå ut med min vuxenmutta..

5 kommentarer:

Jasmin sa...

Hell yes. Mer vuxenmutta åt folket.
..eller ja... du fattar..

Anonym sa...

Usch och fy, något sådant skulle jag aldrig någonsin utsätta mig för, aj aj.. och rätt osmakligt resultat. :)

Anna Larsson sa...

Nej, jag utsätter bara min mutta för snälla saker, det är vi värda! :)

Vi på Kantarellen sa...

Man ska ha hår där nere.. för att inte bakterierna ska få grogrund till vidare utveckling. De tål inte syret som finns i den luftkudde "mattan" fixar.

Anna Larsson sa...

Hm, bakterier eller hår. Hår eller bakterier? Svårt val, jag väljer... hår.

Intressant sammanträffande är förresten att de sex dagar det tar för oss kvinnor för att våga visa oss på stranden är lika många dagar som gud sägs haft på sig för att skapa världen. Betyder det att det är lika komplicerat att skapa världen som att få en kvinna att se snygg ut, eller är det någon som blivit blåst?