30 juni 2005

Du har fel PerErik!

För att säga något positivt om nå´t i dessa onda tider, PerErik svt:s väderman säger att ska man hitta solen ska man åka norrut men här på Sveriges framsida har det varit strålande sol i en vecka nu (regn måndag förmiddag dock) - och jag tycker inte det finns några tecken som just talar emot fortsatt fint väder. Katten har /ännu/ inte tagit farfars tama talgoxar, enda problemet är att vi inte hinner hem till LFC:s match på söndag, men det är smällar man får ta för havsutsikt, solsken, salta bad och kaprifolernas bedövande doft.

3 kommentarer:

Martin Tollén sa...

Å, så då kommer LFC alltså att vinna på söndag? Ha en fortsatt trevlig semester!

Martin Tollén sa...

Ni kan vara lugna på er semester. Era blommor verkar leva trots att det är jag som ska vattna dem. Mina egna blommor ser aldriv vackrare ut än när jag varit bortrest och min far skött vattningen; jag tror att jag övervattnar mina egna blommor och det kompenserar jag genom att vara snål mot era! Jag ser noga till att slänga alla tappade blad så att ni inte ska märka något när ni är tillbaka - jag kanske ska slänga några av blommorna också... Nejdå, blommorna överlever nog tills ni kommer tillbaka. Ha det så skönt i solen!

Anna Larsson sa...

Ja, förmodligen vinner LFC idag, eftersom jag är här.. Jag är övertygad om att blommarna trivs alldeles utmärkt, annars är det ju alltid kul med nya!