13 juni 2005

Sommarlov i zebraskogen

Äntligen! När sommaren kommer tror jag alltid att en massa inredningsprojekt kommer att ta fart. Oftast har jag fel, det vet alla som sett vår TV-möbellösning, eller avsaknaden av densamma.. Måla om köksbord och stolar vore ju verkligen bra om jag hann/orkade/gjorde i sommar, men först måste man ju välja färg. Något som dock ska bli av är inramningen av min fantastiska zebraskog, tre ark. Hanna Werning har gjort otroligt snygga tapetark -animalflowers, hade jag råd och mod skulle jag ha en hel fondvägg av zebror..
Posted by Hello

2 kommentarer:

Kristin sa...

Nu har även jag skaffat mig en blog, men tyvärr fattar jag noll för att få den lika snygg som din. Tar tacksamt mot några tips från dig... =)
www.kristinnygren.blogspot.com

Anna Larsson sa...

Åh tack *rodnar*! Fast jag vet inte om jag gjort något särskilt annorlunda, det finns ju ett program för att lägga in bilder som du når via länk på förstasidan, fast det programmet och jag är INTE överens - ännu..