23 november 2005

Trygghetsfaktor 64%

Det var en Bertil Ericson som tog fotot..

5 kommentarer:

Kristin sa...

Jag blev Lena Ph! Jag anar att man bara kan bli antingen Måns Herngren eller Lena Ph. Eller har jag fel?

Anonym sa...

Jag har hittat ytterliggare en person, här har ni Charlott Perelli

// Camilla

Anna Larsson sa...

Vilka glammiga brudar! Testade igen men kan inte säga att jag lyckades höja glitterfaktorn - Alice Bah med siktet ställt på arbetsförmedlare, allmänreporter eller butiksinnehavare.Vem måste man bli för att bli världshärskare? Darth Vader måste väl finnas därute?

Kikki Liljeblad sa...

Jag blev också Lena PH.
Helt ok. snygg, smart och ganska rolig.
Det kunde varit värre

Men ett av yrkena var Bensinmacksföreståndare. Lena PH verkar allt för glammig för ett sådant jobb.

Marta Axner sa...

Ha ha, jag blev Ersnt Billgren när jag svarade helt ärligt. Trygghet 36%, det ni. jag lever tydligen på the wild side, vilket det inte känns som när man sitter bland böcker och intervjuband på universitetsbiblioteket. Provade dock lite andra svar också, då blev jag Annika Lanz.